BPM projekt.

Každý náš projekt má kvalitní základy pro spolupráci. Taky koncept a řád. BPM projekt jsme roky pilovali a nyní nám pravidelně zajišťuje úspěšné proběhnutí cílovou páskou. Jak vypadá v praxi? Čtěte dál. 

O co se jedná


Ucelený proces založený na úzké a intenzivní spolupráci agentury s interním týmem klienta. Skrze společné workshopy a konzultace analyzujeme 3 klíčové fáze každého úspěšného projektu – značku (B), produkt (P) a marketing (M).
 

Brand

Brand

Značka totiž není jen slogan a logo.

Její sílu tvoří hlubší věci. Vy, vaše příběhy a především to, jak vás zákazník vnímá. Společně se svými klienty vytváříme značky, které zákazníci milují.

Product

Produkt

Co to znamená?

Efektivní práce s daty, prototypování, testování a přínosné workshopy. Naservírujeme vám webová řešení, která přinesou reálnou hodnotu a pomůžou vám nakopnout podnikání v digitálu.

Marketing

Marketing

Ve správný čas, na správném místě.

To je naše umění. Zvolíme komunikační kanály, argumenty a obsah, co vyžene grafy do nebes. Ty, co o vás donedávna jen slyšeli, proměňujeme ve věrné a loajální zákazníky.

Proč postupovat podle BPM?

Provázanost

jednotlivých fází a vnímání jejich vzájemného ovlivňování zajišťuje kvalitu výsledné práce.

Čitelnost  a konzistence

značky a reklamních sdělení zaručí kvalitní komunikaci směrem ven i dovnitř. 

Efektivita 

vynaložených finančních prostředků nejen při přípravě kampaně. 

Příprava

společnosti pro budoucí uvědomělý rozvoj.

Jak k BPM přistupujeme?

Zodpovědně, otevřeně a s velkou důvěrou. Struktura projektu je jasná, ale přesto flexibilní, je-li to třeba. Nejedná se o univerzální šablonu. Chceme a potřebujeme vás opravdu poznat. I v tom je přidaná hodnota našich služeb.

A jak to tedy děláme? 

Analyzujeme

Před každou spoluprací si vás nestranně analyzujeme a zhodnotíme objektivně, jak si váš projekt stojí. Zjistíme všechny potřebné informace o vašem podnikání, o vás a vašich lidech, co říkají vaši zákazníci a jakou máte digitální stopu. Zjistíme vše potřebné, abychom vám mohli v dalších fázích projektu klást ty správné otázky.

Ptáme se

Na workshopu společně probereme, co reálně řešíte a s čím se potýkáte. Definujeme si silné stránky, slabé stránky a oprášíme kostlivce ve skříních. Rozebereme službu či produkt tak, abychom ho i my, a hlavně vaši zákazníci pochopili v celé své šíři. Identifikujeme, kdo je váš zákazník a kde se s vámi potkává. Odhalíme i to, kdo z konkurentů vám číhá za zády. Podíváme se na stávající prezentaci, propojíme si ji s čísly a rozebereme vaše aktuální marketingové aktivity. Máme ověřeno, že klienti jsou příjemně překvapeni, kolik toho můžou sami o sobě zjistit, když mají konstruktivní vedení z naší strany. Běžné pracovní dny zkrátka nedávají příležitost soustředit se opravdu jen na podnikání a ponořit se hlouběji. My vám toto umožníme a vytřískáme z toho maximum.

Vyrábíme

Poté, co se vzájemně seznámíme a pochopíme vás i vaše očekávání, vrhneme se na exekutivní část, a to práci na samotné značce, digitálním produktu nebo marketingu. Vždy se snažíme, aby pro vás bylo vše pochopitelné a aplikovatelné ihned do praxe. Na projektu pracujeme s vámi a vše průběžně konzultujeme.

Inovujeme

Naše práce nekončí hotovým brandbookem, spuštěným webem ani ukončenou kampaní. Vždy se snažíme najít další cesty, které reálně posunou váš byznys dále. Je pro nás stěžejní, abyste rozuměli všemu, co děláme, a mohli jsme být společně svědky pozitivního dopadu na vaše podnikání.

Musím projít všemi fázemi?

Nemusíte. 

Naším cílem není vymýšlet “práci pro práci”. Důkladné vzájemné seznámení se garantuje vám i nám, že investujeme čas, peníze a energii tam, kde je to potřeba a kde to má smysl. 

Nebudeme

  • vám měnit ani kodifikovat značku, pokud ji máte v pořádku.
  • vás nutit do nového webového prostředí, pokud je současné řešení funkční.
  • vám nabízet marketingové kampaně, když si je spravujete efektivně sami.  

Brand

  • Kodifikujeme/vytváříme/definujeme značku 
  • Vedeme specializované workshopy s klientem 
  • Provedeme uživatelský výzkum/ výzkum uvnitř společnosti 

Produkt

  • Webové stránky
  • Internetové obchody
  • Microsite
  • Landing page

Marketing

  • Analýza současné situace a vstupní audit 
  • Tvorba komunikační strategie  
  • Ideamaking a tvorba kreativní myšlenky 
  • Copywriting a tvorba obsahu 
  • Příprava kampaně pro jednotlivá média 
  • Foto a video produkce
  • Vyhodnocení a analýza dat