Každý náš projekt má kvalitní základy pro spolupráci. Taky koncept a řád. BPM projekt jsme roky pilovali a nyní nám pravidelně zajišťuje úspěšné proběhnutí cílovou páskou. Jak vypadá v praxi? Čtěte dál.
Ucelený proces založený na úzké a intenzivní spolupráci agentury s interním týmem klienta. Skrze společné workshopy a konzultace analyzujeme 3 klíčové fáze každého úspěšného projektu – značku (B), produkt (P) a marketing (M).
jednotlivých fází a vnímání jejich vzájemného ovlivňování zajišťuje kvalitu výsledné práce.
značky a reklamních sdělení zaručí kvalitní komunikaci směrem ven i dovnitř.
vynaložených finančních prostředků nejen při přípravě kampaně.
společnosti pro budoucí uvědomělý rozvoj.
Zodpovědně, otevřeně a s velkou důvěrou. Struktura projektu je jasná, ale přesto flexibilní, je-li to třeba. Nejedná se o univerzální šablonu. Chceme a potřebujeme vás opravdu poznat. I v tom je přidaná hodnota našich služeb.
A jak to tedy děláme?
Před každou spoluprací si vás nestranně analyzujeme a zhodnotíme objektivně, jak si váš projekt stojí. Zjistíme všechny potřebné informace o vašem podnikání, o vás a vašich lidech, co říkají vaši zákazníci a jakou máte digitální stopu. Zjistíme vše potřebné, abychom vám mohli v dalších fázích projektu klást ty správné otázky.
Na workshopu společně probereme, co reálně řešíte a s čím se potýkáte. Definujeme si silné stránky, slabé stránky a oprášíme kostlivce ve skříních. Rozebereme službu či produkt tak, abychom ho i my, a hlavně vaši zákazníci pochopili v celé své šíři. Identifikujeme, kdo je váš zákazník a kde se s vámi potkává. Odhalíme i to, kdo z konkurentů vám číhá za zády. Podíváme se na stávající prezentaci, propojíme si ji s čísly a rozebereme vaše aktuální marketingové aktivity. Máme ověřeno, že klienti jsou příjemně překvapeni, kolik toho můžou sami o sobě zjistit, když mají konstruktivní vedení z naší strany. Běžné pracovní dny zkrátka nedávají příležitost soustředit se opravdu jen na podnikání a ponořit se hlouběji. My vám toto umožníme a vytřískáme z toho maximum.
Poté, co se vzájemně seznámíme a pochopíme vás i vaše očekávání, vrhneme se na exekutivní část, a to práci na samotné značce, digitálním produktu nebo marketingu. Vždy se snažíme, aby pro vás bylo vše pochopitelné a aplikovatelné ihned do praxe. Na projektu pracujeme s vámi a vše průběžně konzultujeme.
Naše práce nekončí hotovým brandbookem, spuštěným webem ani ukončenou kampaní. Vždy se snažíme najít další cesty, které reálně posunou váš byznys dále. Je pro nás stěžejní, abyste rozuměli všemu, co děláme, a mohli jsme být společně svědky pozitivního dopadu na vaše podnikání.
Nemusíte.
Naším cílem není vymýšlet “práci pro práci”. Důkladné vzájemné seznámení se garantuje vám i nám, že investujeme čas, peníze a energii tam, kde je to potřeba a kde to má smysl.