Každej náš projekt má kvalitní základy pro spolupráci. Taky koncept a řád. BPM projekt jsme roky pilovali a nyní nám pravidelně zajišťuje úspěšný proběhnutí cílovou páskou. Jak vypadá v praxi? Čtěte dál.
Komplexní proces založenej na úzký a intenzivní spolupráci agentury s interním týmem klienta. Skrz společný workshopy a konzultace analyzujeme 3 klíčový fáze každýho úspěšnýho projektu – značku (B), produkt (P) a marketing (M).
jednotlivejch fází a vnímání jejich vzájemnýho ovlivňování zajišťuje kvalitu výsledný práce.
značky a reklamních sdělení zaručí kvalitní komunikaci směrem ven i dovnitř.
vynaloženejch finančních prostředků nejen při přípravě kampaně.
společnosti pro budoucí uvědomělejší rozvoj.
Zodpovědně, otevřeně a s velkou důvěrou. Struktura projektu je jasná, ale přesto flexibilní, když to je třeba. Nejde o žádnou o univerzální šablonu. Chcem a potřebujem vás doopravdy poznat. I v tom je přidaná hodnota našich služeb.
A jak to teda děláme?
Před každou spoluprací si vás nestranně analyzujeme a zhodnotíme, jak si váš projekt stojí. Zjistíme všechno potřebný info o vašem podnikání, o vás a vašich lidech, co říkají vaši zákazníci a jakou máte digitální stopu. Zjistíme vše k tomu, abychom vám mohli v dalších fázích projektu klást ty správný otázky.
Na workshopu společně probereme, co reálně řešíte a s čím se potýkáte. Projdeme si SWOTkou a oprášíme kostlivce ve skříních. Rozebereme službu či produkt tak, abychom ho i my, a hlavně vaši zákazníci pochopili v celý svý velkolepý šíři. Identifikujeme, kdo je váš zákazník a kde se s vámi potkává. Odhalíme i to, kdo z konkurentů vám číhá za zády. Podíváme se na stávající prezentaci, propojíme si ji s čísly a rozebereme vaše aktuální marketingový aktivity. Máme ověřeno, že klienti jsou příjemně překvapeni, kolik toho můžou sami o sobě zjistit, když maj konstruktivní vedení z naší strany. Běžný pracovní dny zkrátka nedávaj příležitost soustředit se opravdu jen na podnikání a ponořit se do hloubky. My vám to umožníme a vytřískáme z toho maximum.
Po tom, co se vzájemně seznámíme a pochopíme vás i vaše očekávání, vrhnem se na exekutivní část, a to práci na samotný značce, digitálním produktu nebo marketingu. Vždycky se snažíme, aby pro vás bylo vše pochopitelný a aplikovatelný hned do praxe. Na projektu pracujem s vámi a vše průběžně konzultujem.
Naše práce nekončí hotovym brandbookem, spuštěnym webem ani ukončenou kampaní. Vždy se snažíme najít další cesty, co reálně posunou váš byznys dál. Je pro nás stěžejní, abyste rozuměli všemu, co děláme. Chcem bejt u pozitivního dopadu na vaše podnikání.
Nemusíte.
Naším cílem není vymejšlet “práci pro práci”. Důkladný vzájemný seznámení garantuje vám i nám, že investujeme čas, peníze a energii tam, kde je to potřeba a kde to má smysl.