BPM projekt.

Každej náš projekt má kvalitní základy pro spolupráci. Taky koncept a řád. BPM projekt jsme roky pilovali a nyní nám pravidelně zajišťuje úspěšný proběhnutí cílovou páskou. Jak vypadá v praxi? Čtěte dál. 

O co se jedná


Komplexní proces založenej na úzký a intenzivní spolupráci agentury s interním týmem klienta. Skrz společný workshopy a konzultace analyzujeme 3 klíčový fáze každýho úspěšnýho projektu – značku (B), produkt (P) a marketing (M).
 

Brand

Brand

Značka totiž není jen slogan a logo.

Její sílu tvoří hlubší věci. Vy, vaše příběhy a především to, jak vás zákazník vnímá. Společně s našima klientama vytváříme značky, co zákazníci jednoduše milujou.

Product

Produkt

Co to znamená?

Efektivní práce s daty, prototypování, testování a přínosné workshopy. Naservírujeme vám webová řešení, která přinesou reálnou hodnotu a pomůžou vám nakopnout podnikání v digitálu.

Marketing

Marketing

Ve správný čas, na správném místě.

To je naše umění. Zvolíme komunikační kanály, argumenty a obsah, co vyžene grafy do nebes. Ty, co o vás donedávna jen slyšeli, proměňujeme ve věrné a loajální zákazníky.

Proč postupovat podle BPM?

Provázanost

jednotlivejch fází a vnímání jejich vzájemnýho ovlivňování zajišťuje kvalitu výsledný práce.

Čitelnost  a konzistence

značky a reklamních sdělení zaručí kvalitní komunikaci směrem ven i dovnitř. 

Efektivita 

vynaloženejch finančních prostředků nejen při přípravě kampaně. 

Příprava

společnosti pro budoucí uvědomělejší rozvoj.

Jak k BPM přistupujeme?

Zodpovědně, otevřeně a s velkou důvěrou. Struktura projektu je jasná, ale přesto flexibilní, když to je třeba. Nejde o žádnou o univerzální šablonu. Chcem a potřebujem vás doopravdy poznat. I v tom je přidaná hodnota našich služeb.

A jak to teda děláme? 

Analyzujeme

Před každou spoluprací si vás nestranně analyzujeme a zhodnotíme, jak si váš projekt stojí. Zjistíme všechno potřebný info o vašem podnikání, o vás a vašich lidech, co říkají vaši zákazníci a jakou máte digitální stopu. Zjistíme vše k tomu, abychom vám mohli v dalších fázích projektu klást ty správný otázky.

Ptáme se

Na workshopu společně probereme, co reálně řešíte a s čím se potýkáte. Projdeme si SWOTkou a oprášíme kostlivce ve skříních. Rozebereme službu či produkt tak, abychom ho i my, a hlavně vaši zákazníci pochopili v celý svý velkolepý šíři. Identifikujeme, kdo je váš zákazník a kde se s vámi potkává. Odhalíme i to, kdo z konkurentů vám číhá za zády. Podíváme se na stávající prezentaci, propojíme si ji s čísly a rozebereme vaše aktuální marketingový aktivity. Máme ověřeno, že klienti jsou příjemně překvapeni, kolik toho můžou sami o sobě zjistit, když maj konstruktivní vedení z naší strany. Běžný pracovní dny zkrátka nedávaj příležitost soustředit se opravdu jen na podnikání a ponořit se do hloubky. My vám to umožníme a vytřískáme z toho maximum.

Vyrábíme

Po tom, co se vzájemně seznámíme a pochopíme vás i vaše očekávání, vrhnem se na exekutivní část, a to práci na samotný značce, digitálním produktu nebo marketingu. Vždycky se snažíme, aby pro vás bylo vše pochopitelný a aplikovatelný hned do praxe. Na projektu pracujem s vámi a vše průběžně konzultujem.

Inovujeme

Naše práce nekončí hotovym brandbookem, spuštěnym webem ani ukončenou kampaní. Vždy se snažíme najít další cesty, co reálně posunou váš byznys dál. Je pro nás stěžejní, abyste rozuměli všemu, co děláme. Chcem bejt u pozitivního dopadu na vaše podnikání.

A musim projít všema fázema?

Nemusíte. 

Naším cílem není vymejšlet “práci pro práci”. Důkladný vzájemný seznámení garantuje vám i nám, že investujeme čas, peníze a energii tam, kde je to potřeba a kde to má smysl. 

Nebudem

  • vám měnit ani kodifikovat značku, pokud ji máte v  cajku.
  • vás nutit do novýho webovýho prostředí, pokud je současný řešení funkční.
  • vám nabízet marketingový kampaně, když si je efektivně spravujete sami.  

Brand

  • Kodifikujeme/vytváříme/definujeme značku 
  • Vedeme specializovaný workshopy s klientem 
  • Provedeme uživatelskej výzkum / výzkum uvnitř společnosti 

Produkt

  • Webový stránky
  • Internetový obchody
  • Microsites
  • Landing pages

Marketing

  • Analýza současný situace a vstupní audit 
  • Tvorba komunikační strategie  
  • Ideamaking a tvorba kreativní myšlenky 
  • Copywriting a tvorba obsahu 
  • Příprava kampaně pro jednotlivý média 
  • Foto a video produkce
  • Vyhodnocení a analýza dat