Jedna z prvních a zároveň stále trvající spolupráce, která trvá více než 10 let. Přední česká klinika v oboru estetické medicíny sídlící Na Příkopech.

Značku jsme digitalizovali již v roce 2010 a vytvořili jí i webové stránky. U toho to ale zdaleka neskončilo. Společně fungujeme na všech frontách marketingu. Dnes suplujeme Esthé Laser Clinic kompletní marketingové oddělení.  

 

Digitální péče bez vrásek 

 

Webové stránky byly nutností. Vznikl přehledný a elegantní web s pokročilou marketingovou automatizací, který jsme napojili na CRM klienta. Protože jde o krásu a zdraví, nesmí chybět i další kanály. Pečujeme o sociální sítě, šlapeme do výkonnostního marketingu, tvoříme obsahový marketing a SEO a pokrýváme i digitální PR včetně kompletní produkce fotek a vidí.

Během roku se flexibilně tvoří aktivační kampaně, které podporují prodej jednotlivých zákroků. Najdete je níže.

Darujte krásu

V prosinci 2016 jsme pro kliniku realizovali kampaň na prodej dárkových voucherů. Hlavní kreativní myšlenkou bylo odlišit se v záplavě dalších vánočních reklam a klišé. A tak vznikla kampaň „Nekupujte další...“, Jako hlavní argument v kampani jsme použili boj proti klasickému vánočnímu stereotypu - kupování  „praktických“ dárků, které ženy opravdu nechtějí dostat. A jaký byl výsledek na konci kampaně? Návratnost investice do reklamy 342%. Což předčilo všechny naše KPI's.

Žabucha

Jak podpořit prodej zákroku, který není vůbec sexy a ještě o tom edukovat věřejnost? Netradičním konceptem jsme bojovali proti záplavě růžových kampaní konkurenčních laserových center. Digitální kampaň byla vystavěna výhradně pro sociální sítě. Výsledkem bylo zvýšení zájmu o službu o 78% ve vybrané cílové skupině.

Chlupáč

Kreativní koncept zvířecích kampaní jsme rozšířili i na laserovou epilaci a do pomyslné ZOO jsme přidali i Chlupáče. Celkový dosah této kampaně byl za 14 dní celkem 85 000 uživatelů z toho 1800 unikátních uživatelů přišlo na micrositě a ve 29 % případů provedli konverzi na stránce služby.

Koktejl mládí

Jak dát ženám návod na omlazení pleti a přitom zvýšit povědomí o službě klienta? Vytvořte si appku, ukažte jim fešáka, který je pro ně ten pravý a nechte je výsledek sdílet mezi kamarádky na sociálních sítích. Budiž nám v téhle kampani Engagement rate svědkem.

Mládnoucí appka

Jak využít zálibu cílové skupiny a skrze ní promovat službu? Navíc za to neutratit ani korunu z médiálního budgetu a dosáhnout za 14 dní přes 250 sdílení 19 000 oslovených lídí? Stačilo postavit kreativní koncept  na oblíbenosti ve své době populárních kvízů. A hle, výsledek byl na světě.

PPC

Sociální sítě

Obsahový marketing

Multikanálové kampaně

LinkBuilding

Inhouse produkce

 Čím starší, tím hezčí 

Za dobu naší spolupráce se nám daří neustále posouvat klienta dopředu, za což hovoří reálné výsledky. Klinika si drží svou silnou pozici na trhu, skvělou pověst a vybudovala si stálou klientelu, která se stále rozrůstá.  

300 %

Průměrná návratnost investic z kampaní

+130 %

Meziroční růst přístupů z organického vyhledávání

+83 %

Návštěvy webových stránek

Chcete od nás helpnout s projektem?

Bezva, pojďme na to.