Esthé Laser
Clinic

Jak jsme značce pomohli vyrůst do
krásy napříč digitálem

Esthé jsme digitalizovali
v roce 2010

Vnořili jsme se značce pod kůži a poznali, že v týmu Esthé Laser Clinic jsou samí odborníci na slovo vzatí – však taky patří mezi průkopníky na poli laserové medicíny v ČR! Nebojí se moderních metod a o klienty pečují špičkově
a s láskou. Tuhle přidanou hodnotu jsme se rozhodli využít ve prospěch kliniky a aplikovat ji na všech kanálech digitálního prostoru jako silnou zbraň. Jak jsme to udělali?
Když jsme před více než deseti lety potkali Esthé Laser Clinic, věděli jsme, že nás společně čeká spoustu práce. Přední česká klinika v oboru estetický medicíny čelila zásadním změnám. Po odtržení od sestry – takřka stejnojmenné plastické chirurgie Esthé Plastic – bylo potřeba vzít marketing za správnej konec a nové vzniklou značku digitalizovat, vytvořit pořádnej web a rozjet silnou marketingovou strategii. Na Příkopech bylo rázem pěkně rušno.

Nejkrásnější web

Web je základ. Ten pro Esthé jsme prošpikovali detailním popisem služeb (a že jich není málo), články na péči o pokožku a dalším odborným contentem, díky němuž stránky přerostly v komplexní portál pro nadšence do estetické medicíny. Na návštěvníky tak čeká kromě blogových příspěvků třeba online poradna a Q&A videa od lékařů.

Lifting na socials

Facebook & Instagram

Krásou jsme zaplnili i sociální sítě. Na Facebook i Instagram pravidelně tvoříme profesionální obsah s radami na péči o pokožku, proměnami klientek a soutěžemi o procedury. Budujeme věrnou komunitu fanoušků, kterou měníme na loajální klientelu.

ikonky
bezbolestně
bezpečně
bez jizev

Koktejl mládí

Namíchejte si svůj koktejl mládí a zjistěte, se kterým z fešáků skončíte toto léto na baru!

Stop chlupáčům

Message je jasná - v létě do hladka a bez starostí. Kampaň na laserovou epilaci byla sice kontroverzní, ale přinesla ovoce.

Darujte krásu

Darovat krásu? Proč ne?! S Esthé Laser Clinic jde všechno. Vytvořili jsme klinice citlivou landing page a kampaň na dárkové vouchery, které potěší třeba pod stromečkem.

Jak se z žabuchy stala princezna

A zaměřili jsme se i na téma kožních výrůstků. Aby se náš koncept v záplavě růžových konkurenčních kampaní neutopil, zvolili jsme netradiční přístup. Na maskota jsme pasovali žabuchu, která se po zásahu laseru promění v princeznu.

Odvážný marketingový kampaně

V rámci marketingu jsme v prvních letech spolupráce začali pěkně odvážně - Esthé musí být vidět
a slyšet! Klient nám dovolil pustit se do invazivních reklamních kreativ
a vznikly úspěšný počiny, jako je Koktejl mládí, Darujte krásu, Stop chlupáčům nebo legendární "Jak se z žabuchy stala princezna".

Zvýšili jsme
dosah značky

Díky průběžným SEO optimalizacím a růstu obsahové
základny se nám podařilo:

0

Průměrná
návratnost investic
z kampaní

0

Meziroční růst přístupů
z organického
vyhledávání

0

Návštěvy
webových stránek

Media face bez jediný vrásky

Aby toho nebylo málo, pronikli jsme
k cílovce i na prozeny.cz. Připravili jsme PR článek na téma dermálních výplní, co nebyl pouhým lákadlem na procedury, ale nabídl komplexní cenové srovnání klinik napříč republikou a jasně vysvětlil benefity jednotlivých typů výplní.

Dokázali jsme Esthé Laser Clinic zasuplovat kompletní marketingové oddělení a zaštítit všechny sféry online marketingu. A už přes deset let se staráme
o to, aby digitální obraz značky vzkvétal.
Webovky Esthé Laser Clinic

Co na to klient?

S SMWORKS spolupracujeme desátým rokem a nevím, jak to dělají, ale vědí, co lidé chtějí.
Díky tomu se nám podařilo zviditelnit dobré jméno kliniky a přivést k nám více klientů.

Petra Šudomová Manažerka kliniky