Esthé jsme digitalizovali
v roce 2010
a s láskou. Tuhle přidanou hodnotu jsme se rozhodli využít ve prospěch kliniky a aplikovat ji na všech kanálech digitálního prostoru jako silnou zbraň. Jak jsme to udělali?
Nejkrásnější web
Web je základ. Ten pro Esthé jsme prošpikovali detailním popisem služeb (a že jich není málo), články na péči o pokožku a dalším odborným contentem, díky němuž stránky přerostly v komplexní portál pro nadšence do estetické medicíny. Na návštěvníky tak čeká kromě blogových příspěvků třeba online poradna a Q&A videa od lékařů.
Lifting na socials
Facebook & Instagram
Krásou jsme zaplnili i sociální sítě. Na Facebook i Instagram pravidelně tvoříme profesionální obsah s radami na péči o pokožku, proměnami klientek a soutěžemi o procedury. Budujeme věrnou komunitu fanoušků, kterou měníme na loajální klientelu.
Odvážný marketingový kampaně
V rámci marketingu jsme v prvních letech spolupráce začali pěkně odvážně - Esthé musí být vidět
a slyšet! Klient nám dovolil pustit se do invazivních reklamních kreativ
a vznikly úspěšný počiny, jako je Koktejl mládí, Darujte krásu, Stop chlupáčům nebo legendární "Jak se z žabuchy stala princezna".
Zvýšili jsme
dosah značky
Díky průběžným SEO optimalizacím a růstu obsahové
základny se nám podařilo:
0
Průměrná
návratnost investic
z kampaní
0
Meziroční růst přístupů
z organického
vyhledávání
0
Návštěvy
webových stránek
Media face bez jediný vrásky
Aby toho nebylo málo, pronikli jsme
k cílovce i na prozeny.cz. Připravili jsme PR článek na téma dermálních výplní, co nebyl pouhým lákadlem na procedury, ale nabídl komplexní cenové srovnání klinik napříč republikou a jasně vysvětlil benefity jednotlivých typů výplní.
o to, aby digitální obraz značky vzkvétal.
Co na to klient?
S SMWORKS spolupracujeme desátým rokem a nevím, jak to dělají, ale vědí, co lidé chtějí.
Díky tomu se nám podařilo zviditelnit dobré jméno kliniky a přivést k nám více klientů.
Petra Šudomová Manažerka kliniky