Kawasaki Intermoto Ponyexpres
Pro tým Kawasaki Intermoto Ponyexpres jsme pro sezónu 2014 navrhli a zrealizovali kompletní a jedinečné online řešení včetně webových stránek, kde se obsah sám agreguje z článků a sdílených příspěvků ze sociálních sítí. Měli jsme na starosti i celkovou PR podporu týmu zahrnující tiskové zprávy, správu sociálních médií a další offline aktivity.
Obsah na dosah
Aby měli fanoušci týmů informace stále na dosah ruky, vytvořili jsme speciální koncept zobrazení pomocí layoutu sestaveného z pomyslných cihel. Každý blok získává své místo podle důležitosti. Jednotlivé stavební bloky obsahují články, videa a výpisy příspěvků z Twitteru, Facebooku a podobně. Celek se pak aktivně přizpůsobuje dle šířky okna či displeje použitého zařízení.
Video s vůní benzínu
Řev burácejících motorů okořeněný pořádnou náloží muziky. Přesně v tomto stylu vznikal námi vytvořený video obsah, který sloužil k propagaci týmu pro sezónu 2014.
-
Sečteno a podtrženo, zmákli jsme:
Vytvořit unikátní web, jehož obsah se agreguje na základě příspěvků ze sociálních sítí
Zajistit kompletní videoobsahy
Postarat se o správu a PR na sociálních sítích
Zaštítit marketingovou podporu pro sezónu 2014
Chcete od nás pomoci s vaším projektem?
Bezva, pojďme na to.