Intermoto

Kawasaki Intermoto Ponyexpres

Pro tým Kawasaki Intermoto Ponyexpres jsme pro sezónu 2014 navrhli a zrealizovali kompletní a jedinečný online řešení včetně webovejch stránek, kde se obsah sám agreguje z článků a sdílenejchch příspěvků ze socek. Měli jsme na starosti i celkovou PR podporu týmu zahrnující tiskový zprávy, správu socmedií a další offline aktivity.

Obsah na dosah

Aby měli fanoušci týmů informace pořád na dosah ruky, vytvořili jsme spešl koncept zobrazení pomocí layoutu sestavenýho z pomyslnejch cihel. Každej blok získává svý místo podle důležitosti. Jednotlivý stavební bloky obsahujou články, videa a výpisy příspěvků z Twitteru, Facebooku a podobně. Celek se pak aktivně přizpůsobuje podle šířky okna nebo displeje použitýho zařízení.

image01
aktuální článek tvoří vzhled stránky integrovaný Youtube feed výpis aktuálních Tweetů fanoušci se zapojují do tvorby obsahu pomocí #intermoto nejnovější fotky z Facebooku

#byli_jsme_u_toho

Spravovali jsme sociální sítě Intermoto a zásobovali fanoušky online informacema přímo z místa dění. Za účelem propojení sociálních sítí se samotnym webem jsme zavedli hashtag #intermoto, kterej používaj jak členové týmu, tak samotný jezdci. Zároveň jsme nastavili interní komunikační procesy, co tým naučily komunikovat a sdílet info nejen mezi sebou, ale taky směrem k veřejnosti.

youtube

Video s vůní benzínu

Řev burácejících motorů okořeněnej pořádnou náloží muziky. Přesně v tomhle stylu vznikal náma vytvořenej video obsah, co sloužil k propagaci týmu pro sezónu 2014.

  • Sečteno a podtrženo, zmákli jsme:

    Vytvořit unikátní web, jehož obsah se agreguje na základě příspěvků ze sociálních sítí

    Zajistit kompletní videoobsahy

    Postarat se o správu a PR na sociálních sítích

    Zaštítit marketingovou podporu pro sezónu 2014

Máte také zájem?

Chcete od nás helpnout s projektem?

Bezva, pojďme na to.