Kawasaki Intermoto Ponyexpres
Pro tým Kawasaki Intermoto Ponyexpres jsme pro sezónu 2014 navrhli a zrealizovali kompletní a jedinečný online řešení včetně webovejch stránek, kde se obsah sám agreguje z článků a sdílenejchch příspěvků ze socek. Měli jsme na starosti i celkovou PR podporu týmu zahrnující tiskový zprávy, správu socmedií a další offline aktivity.
Obsah na dosah
Aby měli fanoušci týmů informace pořád na dosah ruky, vytvořili jsme spešl koncept zobrazení pomocí layoutu sestavenýho z pomyslnejch cihel. Každej blok získává svý místo podle důležitosti. Jednotlivý stavební bloky obsahujou články, videa a výpisy příspěvků z Twitteru, Facebooku a podobně. Celek se pak aktivně přizpůsobuje podle šířky okna nebo displeje použitýho zařízení.
Video s vůní benzínu
Řev burácejících motorů okořeněnej pořádnou náloží muziky. Přesně v tomhle stylu vznikal náma vytvořenej video obsah, co sloužil k propagaci týmu pro sezónu 2014.
-
Sečteno a podtrženo, zmákli jsme:
Vytvořit unikátní web, jehož obsah se agreguje na základě příspěvků ze sociálních sítí
Zajistit kompletní videoobsahy
Postarat se o správu a PR na sociálních sítích
Zaštítit marketingovou podporu pro sezónu 2014
Chcete od nás helpnout s projektem?
Bezva, pojďme na to.