LBnet

Z poskytovatele internetu
na značku, co vystupuje z davu

Who?
Lokální poskytovatel spolehlivého internetu.

Věta, kterou si může přivlastnit mnoho značek. Když nás LBnet oslovil, byl i on jedním z mnoha. To se ale rozhodl změnit. A my věděli, že máme na stole perfektního kandidáta na BPM projekt. Začali jsme stavět moderní značku, která bude po Liberci a okolí skloňována ve všech pádech.

Jaká byla
naše mise?

Vytáhnout LBnet ze stínu anonymity a vytvořit mu unikátní identitu.

Postavit silnej web, kde návštěvník nezabloudí a bleskově najde to, co hledá.

Rozhlásit do světa i digisféry, že LBnet je tu a poskytuje superrychlej internet i špičkovej servis.

Prostě a jednoduše: Chtěli jsme dát lidem důvod věřit,
že LBnet není jen tak ledajakej internet.

Internet od LBnetu
budete milovat!

V čem jsme lepší
než ostatní?
Kdo je náš
zákazník?
Co jsou naše
silný stránky?
Co nás
vystihuje?

Na tyhle i další klíčový otázky jsme uměli po sérii workshopů hravě odpovědět. Víme, kdo jsme, a umíme to použít ve svůj prospěch.

Brand, co mluví dinosauřřŘřří řečí

Postarali jsme se nejen o redesign loga, ale taky o kompletní vizuální styl v duchu kreslené grafiky. A pro ambasadora, co si Liberec zamiluje, jsme si došli až do pravěku. A ne pro jednoho! Vtiskli jsme život routrosauří rodině, která k lidem promlouvá unikátní tonalitou.

Logo

Logo LBnetu

Nové logo LBnetu je kombinací logotypu a ikonky ve tvaru trojúhelníku. Ikonickou oranžovou jsme značce ponechali pro její pozitivní energii.

Symbol

Logo LBnetu

Tvar trojúhelníku symbolizuje posun vpřed, rychlost, pohyb i datovou síť.

Webovky
jakvíno

Postavili jsme web s unikátním UX řešením, který podá zásadní informace během chvilky. O třešničku na už tak řádně propečenym dortu se postarali routrosauři. Prohnali jsme je celým webem a dali jim za úkol proměnit zařizování internetu na příjemnou záležitost.

Nové webovky LBnetu

Z druhohor rovnou na socials

V rámci marketingové komunikační strategie jsme jako hlavní kanál zvolili Facebook a naplnili ho kvalitním obsahem. Brand awareness jsme podpořili i pořádně našlápnutou Google Ads kampaní, která se stala primárním zdrojem poptávek.

Post o smart tv LBnet cta Post o přenosové technologii internetu

Z online
do offline

A to ještě není všechno. Rou-T-Rexe jsme si zamilovali my i klient, proto jsme se rozhodli dát mu reálnou podobu. Aby mohl rozdávat radost a šířit povědomí i mimo digitál. Jak se mu dařilo? Napsali jsme o tom!

Wait, přestávka!

Už jsi skoro na konci. Promni oči, dej si pauzu, odměň se a hod' si jedno kolo skákačky s naším Rou-T-Rexem.

desktop controls
i Podobnost s dinosauří hrou od Google je čistě náho... no dobře, obšlehli jsme to.

Díky SMWORKS jsme si uvědomili, že je třeba značku sjednotit. BPM projekt za nás dává velký smysl a neumím si představit, že bychom šli jinou cestou.

Michal Brát, CSO LBnetu

Taky chcete značku, která zanechá stopu?

Poptat agenturu