LBnet
Z poskytovatele internetu
na značku, co vystupuje z davu
Lokální poskytovatel spolehlivého internetu.
Věta, kterou si může přivlastnit mnoho značek. Když nás LBnet oslovil, byl i on jedním z mnoha. To se ale rozhodl změnit. A my věděli, že máme na stole perfektního kandidáta na BPM projekt. Začali jsme stavět moderní značku, která bude po Liberci a okolí skloňována ve všech pádech.
Jaká byla
naše mise?
Vytáhnout LBnet ze stínu anonymity a vytvořit mu unikátní identitu.
Postavit silnej web, kde návštěvník nezabloudí a bleskově najde to, co hledá.
Rozhlásit do světa i digisféry, že LBnet je tu a poskytuje superrychlej internet i špičkovej servis.
Prostě a jednoduše: Chtěli jsme dát lidem důvod věřit,
že LBnet není jen tak ledajakej internet.
Internet od LBnetu
budete milovat!
než ostatní? Kdo je náš
zákazník? Co jsou naše
silný stránky? Co nás
vystihuje?
Na tyhle i další klíčový otázky jsme uměli po sérii workshopů hravě odpovědět. Víme, kdo jsme, a umíme to použít ve svůj prospěch.
Brand, co mluví dinosauřřŘřří řečí
Postarali jsme se nejen o redesign loga, ale taky o kompletní vizuální styl v duchu kreslené grafiky. A pro ambasadora, co si Liberec zamiluje, jsme si došli až do pravěku. A ne pro jednoho! Vtiskli jsme život routrosauří rodině, která k lidem promlouvá unikátní tonalitou.
Logo
Nové logo LBnetu je kombinací logotypu a ikonky ve tvaru trojúhelníku. Ikonickou oranžovou jsme značce ponechali pro její pozitivní energii.
Symbol
Tvar trojúhelníku symbolizuje posun vpřed, rychlost, pohyb i datovou síť.
Webovky
jakvíno
Postavili jsme web s unikátním UX řešením, který podá zásadní informace během chvilky. O třešničku na už tak řádně propečenym dortu se postarali routrosauři. Prohnali jsme je celým webem a dali jim za úkol proměnit zařizování internetu na příjemnou záležitost.
Z druhohor rovnou na socials
V rámci marketingové komunikační strategie jsme jako hlavní kanál zvolili Facebook a naplnili ho kvalitním obsahem. Brand awareness jsme podpořili i pořádně našlápnutou Google Ads kampaní, která se stala primárním zdrojem poptávek.
Z online
do offline
A to ještě není všechno. Rou-T-Rexe jsme si zamilovali my i klient, proto jsme se rozhodli dát mu reálnou podobu. Aby mohl rozdávat radost a šířit povědomí i mimo digitál. Jak se mu dařilo? Napsali jsme o tom!
Wait, přestávka!
Už jsi skoro na konci. Promni oči, dej si pauzu, odměň se a hod' si jedno kolo skákačky s naším Rou-T-Rexem.
Díky SMWORKS jsme si uvědomili, že je třeba značku sjednotit. BPM projekt za nás dává velký smysl a neumím si představit, že bychom šli jinou cestou.
Taky chcete značku, která zanechá stopu?
Poptat agenturu