LION Engineering je britskej gigant na poli těžkýho průmyslu. V hardfacingu nebo obrábění boduje už přes 50 let, přesto to byl pro obyvatele regionu jeden velkej otazník. Nebo hůř – společnost s drsnejma pracovníma podmínkama. Firmě se nedařilo vyskočit ze stínu minulosti a dostat do svejch řad kvalitní zaměstnance. A to se začalo podepisovat na snaze o modernizaci a expanzi do novejch odvětví.
Omladit značku
Narovnat firemní hodnoty
Přitáhnout pozornost v online prostoru
Zapsat do DNA značky "krále průmyslu"
Sérií intenzivních workshopů jsme se ponořili do podstaty problému a začali lva samotáře měnit na moudrýho vládce. Vytvořili jsme firmě důmyslnýho průvodce, co jí pomůže na cestě za repositioningem.
Při designování brand vizuálu jsme si nedali za cíl udělat věc, co bude "jen" stylová. Vytvořili jsme identitu, která vlije týmu LIONu do žil novou motivaci.
Zrodilo se moderní a minimalistický logo s trojím významem:
Jednou ze styčnejch myšlenek nový identity bylo odlišit se od zbytku trhu.
Nový duo mentolová (= šetrnej přístup k životnímu prostředí) a petrolejová (= těžkej průmysl a kovy) vyčnívá v moři modrejch odstínů, který si přisvojila většina firem v branži.
relikvie archetypu vládce
symbol bojovnosti a odvahy
pattern hardfacingu
Všechno to začlo tužkou a papírem. Na něm jsme našli pro nový logo ideální tvar.
Součástí výstupu je Brandbook včetně Coremanuálu a Designmanuálu, který definujou použití celý značky.
LION jsme pak do novýho kabátu oblíkli od hlavy až k patě. Doslova. Protože pokud chcem jako králové působit, musíme tak i vypadat. Vyrobili jsme kompletní merchandise set a designy pro online i offline reklamu.
Třešničkou na dortu a esencí značky se stal i nový claim: „Reshaping the world.“, který přesně reprezentuje vizi společnosti – reflektuje novou éru LIONu, přesah mimo těžký průmysl a růst sítě kontaktů do celého světa.
Po brandingu jsme věděli, že LION urgentně potřebuje solidní kariérní portál. Neděláme nic napůl, proto jsme vytvořili nejprve landing page s nabídkou volnejch pozic, a až potom se pustili do kompletní rekonstrukce oficiálního webu. Do něho jsme pak HR landing page elegantně vnořili. Vznikla přehledná a user friendly site oblečená do novýho vizoše, která důstojně reprezentuje moderní rebrand a novou tvář značky.
Nelenili jsme ani na sociálních sítích. Profily na Twitteru, Facebooku a LinkedInu prošly makeoverem po vizuální i obsahový stránce. Cílem nový obsahový strategie bylo dostat LION do povědomí širšího regionu, posílit brand awareness a ukázat firmu v novym (lepším) světle.
Krom page like kampaně jsme se zabrousili i do odvětví HR. Firma pořád roste, proto jsme spustili náborovou reklamu a podali pomocnou ruku v naplnění poptávky po schopnejch členech do týmu.
Our employees have fully embraced the change, we've even received positive feedback from customers. So yes, I like it very much. And not only because of how the rebranding looks, but also due to the results it's yielding. To achieve such outcomes, you need to empathize with individuals in the company and get under their skin. And you've done just that.
Geoff Kimber–Smith, CEO LION Engineering