‚‚Nyní máme fungující brand, který můžete potkat v kavárnách po celé ČR. A to nás posouvá dál každý den. Můžeme se zdokonalovat a rozvíjet se, jít si za svým snem. Dostávat se i nadále tam, kam potřebujeme, a dělat to, co nás baví.”
jednatel
Nordbeans je naše srdcovka. Kdo by taky nemiloval značku, co pod Ještědem poctivě praží a prodává výběrovou kávu? I my jsme pražili, ale jinak – brand jsme rozebrali od prvního do posledního zrnka. Nejen naše láska ke kofeinu je zodpovědná za velmi úspěšný projekt. Přečtete si, jak vášeň několika lidí přerostla v jednu z nejuznávanějších značek v oblasti výběrové kávy v ČR.
Stejně jako za každým love brandem, i za značkou Nordbeans stojí příběh. Ten od Nordbeans by mohl začít: “Byli jednou dva bratři, co milovali kávu.” Martinovi a Karlovi se podařilo vybudovat nejdříve úspěšnou značku Sweet City, která postupně umožnila zrod Nordbeans. Do kreativního konceptu jsme vtiskli osobitý hashtag #znamsvoukavu, který spojuje lidi po celé ČR. Až ho někde potkáte, vzpomeňte si na nás.
Značka Nordbeans přiznaně stojí na silném vizuálním stylu, který jsme v SMWORKS vypiplali do posledního detailu. Tehdy jsme se rozhodli jít netradiční vizuální cestou –žádná kávová zrnka, žádné typické odstíny hnědé, kdepak! Místo toho majestátní severské logo ztělesňující naming a positioning značky.
‚‚Nyní máme fungující brand, který můžete potkat v kavárnách po celé ČR. A to nás posouvá dál každý den. Můžeme se zdokonalovat a rozvíjet se, jít si za svým snem. Dostávat se i nadále tam, kam potřebujeme, a dělat to, co nás baví.”
jednatel
Protože nejlépe si kávu vychutnáte pár dní po upražení, vytvořili jsme s Nordbeans přehledný e-shop, který dostal kávu co nejrychleji mezi fajnšmekry.
Originální a ucelený grafický styl se promítl i do produktových designů obalů. A to jak pro značku Nordbeans, tak pro privátní labely jako Bambi pro Ambiente. Svůj autorský otisk jsme zanechali na řadě tiskovin, letácích, plachtách a bannerech v on-line i off-line prostředí.
Bezva, pojďme na to.