Kávoví fajnšmekři ze severu

Nordbeans je naše srdcovka. Kdo by taky nemiloval značku, co pod Ještědem poctivě praží a prodává výběrovou kávu? I my jsme pražili, ale jinak – brand jsme rozebrali od prvního do posledního zrnka. Nejen naše láska ke kofeinu je zodpovědná za velmi úspěšnej projekt. Přečtete si, jak vášeň několika lidí přerostla v jednu z nejuznávanějších značek v oblasti výběrový kávy v Česku.  

„Znáte svou kávu?“

Stejně jako za každym love brandem, i za značkou Nordbeans stojí příběh. Ten od Nordbeans by mohl začít: “Byli jednou dva bratři, co milovali kávu.” Martinovi a Karlovi se podařilo vybudovat nejdřív úspěšnou značku Sweet City, která postupně umožnila zrod Nordbeans. Do kreativního konceptu jsme vtiskli osobitej hashtag #znamsvoukavu, co spojuje lidi po celý ČR. Až ho někde potkáte, vzpomeňte si na nás. 

Severská majestátnost namísto klišé

Značka Nordbeans přiznaně stojí na vizuálním stylu, kterej jsme v SMWORKS vypiplali do posledního detailu. Tehdy jsme se rozhodli jít netradiční cestou – žádný kávový zrna, žádný typický odstíny hnědý, kdepak! Místo toho majestátní severský logo ztělesňující naming a positioning značky.

E-shop byl ‚‚must have"

Protože nejlíp si kávu vychutnáte pár dní po upražení, vytvořili jsme s Nordbeans přehledný e-shop, kterej dostal kávu co nejrychlejc mezi fajnšmekry.

Soudit kávu podle obalu? Klidně. 

Originální a ucelenej grafickej styl se promítl i do produktovejch designů obalů. A to jak pro značku Nordbeans, tak pro privátní labely jako Bambi pro Ambiente. Svůj autorskej otisk jsme zanechali na řadě tiskovin, letácích, plachtách a bannerech v on-line i off-line prostředí.  

Naše další práce

Chcete od nás helpnout s projektem?

Bezva, pojďme na to.