Hotel Ostrov
Cejtíte ten klid? To ticho? A ten vzduch? Ne?! Povíme vám, kam si pro ně dojet. Představujeme Hotel Ostrov, ráj luxusu sídlící v těsný blízkosti národního parku Českosaské Švýcarsko. Místo, kde není signál, a kde krom srn, zajíců a ostatních hostů nepotkáte ani živáčka.

„Za těch takřka už 10 let můžu dát jenom tu nejlepší referenci na Davida Porše a celý jeho tým, protože nám pomohli vybudovat jeden z nejznámějších hotelů v celé zemi.“
Ondřej Kulič
majitel
2010 / Učíme Ostrov komunikovat
Spolupráci s klientem jsme odstartovali v roce 2010. Aktuální webová prezentace hotelu byla zastaralá a přestala plnit svůj účel.
Na začátku bylo potřeba kompletně změnit komunikaci se stávající cílovou skupinou. Začali jsme proto pracovat na optimalizaci webovek a nasadili autorskej CMS systém. V ten samej rok jsme klientovi pomohli s přeměnou vizuálního stylu. Změnili jsme tiskoviny, navrhli kompletní navigační kampaň a stabilizovali situaci.
2012 / Realizujeme kampaně
V roce 2012 jsme hledali další prostor k optimalizaci webu a spustili ucelenou link-buildingovou kampaň zahrnující tvorbu tematickejch microsites. Ta pomohla hotelu k vyšším pozicím ve vyhledávačích.
Doba nám nahrála přímo na smeč. Všichni jsme natolik zavaleni telefonáty, textovkami a onlajnem, že se z hotelu bez signálu stalo lákadlo. Nadlinková komplexní kampaň křičela do světa, že u nás rozhodně VYPNETE.

2014 / Měníme identitu
-
Kompletně jsme přepracovali vizuální identitu a branding Hotelu Ostrov.
-
Změnili jsme komunikační koncept hotelu a vytvořili unikátní webovej obsah.
-
Zpracovali jsme tiskoviny a propagační materiály na míru klientovi.

Ostrov v číslech
Průměrný zvýšení konverzí o 330 %.
Průměrný zvýšení obsazenosti hotelu o 33 %.
Průměrný zvýšení návštěvnosti stránek o 104 %.
- Sečteno a podtrženo, zmákli jsme:
Stvořit novou vizuální identitu a pojetí projektu Ostrov
Zrealizovat technicky propracovaný řešení webový prezentace
Vymyslet marketingovou strategii pro navázání bonitní klientely
Pomoci zkvalitnit služby hotelu
Chcete od nás helpnout s projektem?
Bezva, pojďme na to.