Mediální zastoupení a PR
Copywriting
Webdesign
Online kampaň
Brand
„Šli jsme do toho a v tuhle chvíli jsem rád, že jsme to udělali, protože ta spolupráce myslím oboustranná, je velmi dobrá.“
Petr Šudoma
jednatel
Komunikaci, vizuální i obsahovou, bylo potřeba od základů přenastavit. Vytvořili jsme nové logo, nastavili jasná pravidla pro práci s vizuálem, definovali základní tonalitu a hodnoty, na kterých značka stojí. Vytvořili jsme tak pilíře, na kterých může Profiltechnik stavět. Doslova.
Základem prodeje měl být stále off-line. Ale i ten se potřeboval opřít o kvalitní webové stránky. Nové, přehledné, plné autentických profi fotek z již proběhlých realizací. Web do dnes vydá za portál plný inspirace. Po jeho návštěvě máte jasno – chcete zimní zahradu! Postupem času bylo dle čísel jasné, že online předčí klientovy očekávání a off-line prodej nechá za zády. Do dnes je online hlavní prodejní kanál. V rámci spolupráce jsme zpracovali mnoho účelových microsites pro kampaně na sociální sítě.
Vzájemné fungování jsme společně rozšířili i mimo digitální vody. Aby se kvalita komunikace netříštila nebo nesnižovala, pokrýváme i off-line služby. Polepy vozů, úprava fotek pro účely klienta, školíme interní týmy a komunikujeme s médii. Suplujeme klientovi kompletní marketingové oddělení v plné jeho šíři. Krom pohodlí mu tím šetříme peníze, které by jinak tvořily náklady na platy.
+127%
Meziroční růst konverzí
z webových stránek
+120%
Meziroční růst konverzí
z placeného vyhledávání
+137%
Meziroční růst konverzí
ze sociálních sítí
+136%
Meziroční růst přímé
návštěvnosti
Vzájemné fungování jsme společně rozšířili i mimo digitální vody. Aby se kvalita komunikace netříštila nebo nesnižovala, pokrýváme i off-line služby. Polepy vozů, úprava fotek pro účely klienta, školíme interní týmy a komunikujeme s médii. Suplujeme klientovi kompletní marketingové oddělení v plné jeho šíři. Krom pohodlí mu tím šetříme peníze, které by jinak tvořily náklady na platy.
Bezva, pojďme na to.