Mediální zastoupení a PR
Copywriting
Webdesign
Online kampaň
Brand
„Šli jsme do toho a v tuhle chvíli jsem rád, že jsme to udělali, protože ta spolupráce myslím oboustranná, je velmi dobrá.“
Petr Šudoma
jednatel
Komunikaci, vizuální i obsahovou, bylo potřeba od základů přenastavit. Vytvořili jsme nový logo, nastavili jasný pravidla pro práci s vizuálem, definovali základní tonalitu a hodnoty. Vytvořili jsme tak pilíře, na kterejch může Profiltechnik stavět. Doslova.
Základem prodeje měl zůstat off-line. Ale i ten se potřeboval opřít o kvalitní webovky. Nový, přehledný, plný autentickejch profi fotek z realizací. Web do dnes vydá za portál prošpikovanej inspirací. Po jeho návštěvě máte jasno – chcete zimní zahradu! Postupem času bylo dle čísel jasné, že online předčí klientovy očekávání a off-line prodej nechá za zádama. Dodnes je online hlavní prodejní kanál. V rámci spolupráce jsme zpracovali mnoho účelovejch microsites pro kampaně na sociální sítě.
Vzájemný fungování jsme společně rozšířili i mimo digitální vody. Aby se kvalita komunikace netříštila nebo nesnižovala, pokrejváme i off-line služby. Polepy vozů, úprava fotek pro účely klienta, školení interních týmů a komunikace s médii –suplujem klientovi kompletní marketingový oddělení. Krom pohodlí mu tak šetříme peníze, který by jinak tvořily náklady na platy.
+127%
Meziroční růst konverzí
z webu
+120%
Meziroční růst konverzí
z placenýho vyhledávání
+137%
Meziroční růst konverzí
ze sociálních sítí
+136%
Meziroční růst přímý
návštěvnosti
Vzájemný fungování jsme společně rozšířili i mimo digitální vody. Aby se kvalita komunikace netříštila nebo nesnižovala, pokrejváme i off-line služby. Polepy vozů, úprava fotek pro účely klienta, školení interních týmů a komunikace s médii –suplujem klientovi kompletní marketingový oddělení. Krom pohodlí mu tak šetříme peníze, který by jinak tvořily náklady na platy.
Bezva, pojďme na to.