Esthé Laser Clinic je naším dlouholetým klientem. Na únor chtěla klinika spustit rozsáhlou kampaň na laserové odstranění kožních výrůstků.
Národní obrození, nemáte zač
My jsme se rozhodli celý koncept pojmout netradičně, aby se Esthé neztratilo v záplavě růžových kampaní na další laserová centra.
Jako maskota jsme vybrali ropuchu, kterou také trápí kožní výrůstky. Aby slovo ropucha neznělo až moc hanlivě, uchýlili jsme se k národněobrozenecké taktice a vymysleli si vlastní slovo – žabucha.
Poté jsme se naladili na lehce pohádkovou vlnu. Disney by z toho možná radost neměl, ale my jsme nechali naši žabuchu proměnit v krásnou princeznu pomocí laseru. A to přímo na microsite.
Žabucha tam čeká na pomoc, CTA tlačítkem aktivujete laser, který animací změní žabuchu na krásnou princeznu a poté se dozvíte základní informace o odstraňování výrůstků. Kouzlo prostě.
Žabucha v metru?
Abychom zaujali na Facebooku, zasadili jsme žabuchu do netradičního prostředí – do pražského metra. Dle našich průzkumů se totiž v metru moc žabuch nevyskytuje.
Reklama se měla šířit primárně na Facebooku jako sponzorovaná kampaň a odkazovat na microsite a následně přímo na stránky kliniky.
Jestli se nám to povedlo, posuďte sami. Po skončení kampaně se s vámi podělíme i o výsledná čísla a statistiky.