Zhruba před měsícem přišli naši kluci arťák s markeťákem s nápadem, že by rádi vyhráli Young Lions. Tedy soutěž pro mladé kreativce, kde je na zpracování celé kampaně 24 hodin. Jelikož víme, že jsou sehraný tým, s radostí jsme je podpořili a poslali jsme je do patřičných míst. Jakože do Prahy. Mimochodem, tak nějak jsme tušili, že naše duo bude jediné z Liberec, ale že kluci budou zástupci jediné mimo pražské agentury, to jsme nepředpokládali.
Kreativní maraton
Samotná soutěž probíhala z úterý 25. na středu 26. dubna v prostorách Publicis One. Koncept celé soutěže je nastaven tak, že soutěžní tým mladíků do 30 let zpracovává kampaň pro libovolnou organizaci. Na vymyšlení celé kampaně a samotnou exekuci je omezený časový limit, a to 24 hodin. Petr s Markem se zúčastnili kategorie Cyber, která odráží to, co skutečně pro naše klienty děláme. Jejich úkolem bylo vymyslet kampaň pro organizaci Prague Pride, která řešila rovnoprávnost manželství a registrovaného partnerství LGBT komunity. Výsledná prezentace Petra s Markem je k nahlédnutí tadyhlenc.
Nebyla to ostuda a za rok jedem znova!
Kluci žádnou placku nevybojovali, ale odnesli si zajímavý feedback. Práce prý byla zpracovaná naprosto profesionálně a s jasnou myšlenkou. Pragmaticky musíme uznat, že vítězný nápad byl opravdu vynikající, a to jak myšlenkou, tak zpracováním. Co víme určitě je, že své zástupce příští rok pošleme znovu, jelikož porovnání se špičkou v ČR je pro nás měřítkem toho, že i v Liberci se dá online dělat kvalitně.
A jak hodnotní samotnou účast v soutěži Petr s Markem?
Mrkněte na ně na videu ↓ ↓