Společnost Preciosa Crystal Components si nás vybrala, abychom spravovali jejich sociální sítě. Jednalo se o kampaň jaro–léto 2017 s názvem „CREATE SS17“. Jak se nám povedly naplnit jednotlivé cíle kampaně?
Píle a cíle
Dopadlo to více než dobře. Jedním z nastavených cílů kampaně byl růst zaujetí. A taky jsme chtěli, aby vzrostlo i povědomí o značce, a to hlavně mezi definovanými cílovými skupinami. S klidným srdcem můžeme říct, že se nám to povedlo.
Bez obsahu by to nešlo
Content is king! Bez něj by to nešlo, proto jsme připravili obsahovou strategii na jednotlivé kanály a dohlíželi na její správnou implementaci.
Abychom nestříleli jen tak naslepo a zefektivnili komunikaci na jednotlivých kanálech, vytvořili jsme si persony. To všechno na základě rozhovorů se členy týmu Preciosa Crystal Components.
Facebook a Instagram v hlavní roli
Ujali jsme se správy těch největších sítí – Facebooku a Instagramu. Na ty další, jako je LinkedIN, Twitter nebo Youtube, jsme pravidelně a strategicky dohlíželi.
A co naše další digitální aktivity? Pomáhali jsme s rozvojem a tvorbou landing pages, mailingu nebo produkcí videa.
Těšíme se na další spolupráci při nové kampani!