Co jsme si chtěli dokázat?
Cílem bylo dovést zákazníka k rezervaci pokoje v hotelu a navýšit tak meziročně konverze. Kampaň byla stavěna jako výkonnostní, ne jako brand awareness a využívala různorodé nástroje online marketingu.
Jádro pudla?
Celý koncept spojoval jeden hlavní záměr. Měl v potencionálním zákazníkovi vzbudit emoce. Hlavní claimy tedy tvořila významová slovesa, která jsou pro Hotel Ostrov typickým (a námi vytvořeným) komunikačním znakem – Relaxujte. Ochutnejte. Poznávejte. Vraťte se.
Co jsme použili?
Jako jeden z kanálů, kde se uskutečňovaly finální konverze, nám sloužil samotný web. Vznikly tu dílčí nástroje jako akční lišta a článek na podporu kampaně. Na stránky byly také napojeny dvě landing pages. Hlavními tématy landing pages bylo Relaxujte a Poznávejte. Každá lákala na něco jiného, jedna na gastronomický zážitek ve spojení s wellness a druhá nabádala k poznávání přírody Českosaského Švýcarska, kde se hotel nachází. To vše stálo na kvalitním vizuálu doplněném CTA prvky.
Celou kampaň jsme odstartovali tématickým mailingem cíleným na hotelové hosty.
Na mailing navazovala výkonnostní reklamní kampaň na Facebooku. Byla rozdělena na dvě hlavní části – relaxační a aktivní. Celkem vzniklo 23 jedinečných reklam v různých reklamních sadách. Skrze reklamu byl zainteresovaný zákazník přiveden na landing page dle zacílení sdělení.
Experimentem kampaně byla kontroverzní reklama cílená na mladé muže a obsahovala minimum textu. Výsledky předčily naše očekávání.
Výsledná čísla kampaně mluví za vše. Vypadá to, že letní dovolená v Čechách frčící na digitálu nakonec funguje.