Potom, co jsme na podzim spravovali sociální sítě této lokální, přesto celosvětově úspěšné společnosti, se ve spolupráci pokračovalo. Tentokrát se ale nejednalo o social, vytvořili jsme microsite, kde hlavní roli hraje bohyně Aurora. Stránka se vztahuje k nové kolekci Spiring/Summer 2018.
Aurora nebude sedět v koutě
Naopak, microsite je interaktivní, díky tomu si celou kolekci lépe vychutnáte. To potvrzuje i náš art director Marek Vysušil: „Koncept nové microsite vychází obsahově z trendbooku, který pro kampaň Aurora vydala letos Preciosa. Web jako médium nám ovšem dovoluje daleko lépe předat náladu nové kolekce. Jedná se tedy o interaktivní podívanou, která v každém kroku umožňuje přejít na to nejdůležitější, nový produkt. “
Global. Digital. Fancy.
Microsite není jen reprezentativní, veškerý digitál směřuje právě sem. To znamená, že všechny odkazy z celého světa ohledně aurory skončí přímo tady. Chtěli jsme tím odrazit hlavně nadčasovou komunikaci Preciosy. Navíc na site najdete i rozhovory s designéry kolekce.
Máme ještě co vytáhnout
Doufáme, že v krasojízdě budeme někdy v budoucnu ještě pokračovat. Náš CEO David Porš to vidí takhle: „Jsme rádi, že můžeme s Preciosou kooperovat na této kampani. Jde o další krok v naší spolupráci a doufám, že ne poslední. Všechna esa z rukávu ještě vytažena nebyla.“
Microste hledejte na www.preciosa-aurora.com