Studna nápadů ještě nevyschla
Najít originální koncept je čím dál větší oříšek, přeci jen – co epičtějšího může přijít po tématech, jako je gaming nebo fanoušci „v centru fandění“? My ale challenge milujeme, a proto nikdy neházíme flintu do žita. Vsadili jsme na brainstorming s klientem a nápad přišel okamžitě; Liberec a Tygři patřej k sobě = dostaňme hokejisty do víru velkoměsta!
Od arény až k muzeu
Následoval pečlivej výběr těch nejfotogeničtějších libereckejch dominant. Pavla jsme poslali do terénu a nechali ho pod rouškou noci čarovat s foťákem a světlem nočních ulic. A nezklamal! Přivezl sérii fotek s typickou libereckou noční atmoškou. Sám o sobě to byl dost luxusní materiál.
„Původně jsem chtěl fotit ve dne, ale na denních fotkách nám chyběla ta správná atmosféra… navíc přišel nápad pracovat s konceptem dlouhé expozice, který v noci vypadá nejlíp. Není to aktivita, kterou bych s chutí doporučil, ale hodiny strávené za stativem se vyplatily – nejdřív to byla metoda pokus-omyl, ale postupně se mi dařilo pořizovat čím dál lepší snímky. Často jsem se modlil, aby mi projíždějící auta odbočila směrem, kterým potřebuju, a já u toho stihl zmáčknout spoušť, ale zkušenost to byla rozhodně zajímavá.”
A kde je ten hokej?! Žádnej strach, nekončíme – Tygry jsme si (k velký radosti dámský části našeho týmu) pozvali do našeho ateliéru a nafotili je v heroickejch pózách a hokejový výstroji.
Epickej edit
Viktor snímky pocukroval dávkou grafickýho umu a pozvedl je na level moderních suburban moodovek, co se na billboardech budou perfektně vyjímat. S jakou vizí k vizuálu přistupoval?
„Poslední roky jsme se soustředili hlavně na fanoušky – byla to od BTL forma poděkování za oddanost, se kterou v dobách vzestupů i pádů chodili zapáleně fandit do arény. Letos jsme chtěli na vizuál vrátit hokejisty; týmu se na ledě daří, proto nám epická stylizace přišla jako krok správným směrem. Ze schůzek s marketingovým týmem jsem vytěžil spoustu inspirace a doufám, že výsledek zahraje u fanoušků na tu správnou notu. Už brzy totiž pustíme do éteru další várku kreativ. Máte se na co těšit!”
A co texty?
Abychom tenhle masterpiece neupozadili, copywriting se nese v duchu minimalismu. Heslo TYGR podtrhuje momentum výslednýho díla přesně tak, jak jsme zamejšleli. A jasně, že jsme do vizuálu oblíkli i klubový permice. Jak se vám výsledek líbí?