13. – 15. října se ve Sportpark Liberec již po desáté konala EDUCA MYJOB 2016. Akce, která spojuje oblasti vzdělávání a pracovních příležitostí. Eduky se každoročně účastní přes 10 tisíc návštěvníků, více jak 40 firem a 80 základních, středních a vysokých škol.
Jak je důležité být online?
Cílem veletrhu není posouvat a informovat pouze návštěvníky, ale i samotné účastníky. Proto je pevnou součástí také konzultace s odborníky, přednášky a HR konference. No a my jsme se rozhodli, že se se školami podělíme o něco málo z našeho digitálního soudku. Protože, věřte nebo ne, online propagace je dnes pro školy velmi důležitá. Chtěli jsme jim tedy poradit, jak na to.
Jak je na tom generace Z?
Měli jsme velkou radost a bylo nám ctí, že jsme tento rok mohli být odborným garantem pro branding a komunikaci skrze sociální sítě. Náš CEO přednášel zástupcům základních, středních a vysokých škol z Libereckého kraje o tom, jak mají správně komunikovat se svou cílovou skupinou, tedy s rodiči a žáky. Prozradil čísla z praxe, představil, jak komunikuje generace Z a její rodiče.
Jak na to prakticky?
Ale nezůstalo jen u teorie, David také doporučil základní aplikovatelná pravidla pro školy, včetně vhodného obsahu a formátu. Ukázal příklady, jak se dá obsah šířit virálně a co funguje. Zmíněný byl i framework See-Think-Do-Care do procesu komunikace s potencionálními žáky. Na téma navázal Mgr. Ing. Vít Beran, ředitel pražské základní školy Kunratice, kde se moderním formám vyučování a komunikace věnuje.
Jak to dopadlo?
Naše přednáška se líbila a byla pro účastníky přínosná, což potvrdila následná diskuze a dotazy, které pokračovaly ještě dlouho po skončení oficiálního programu.
Jsme rádi, že můžeme pomáhat i v této sféře a už teď se těšíme, až se "naše" doporučení uvedou do praxe.