Učit se, učit se, učit se…
… říkal už pan Komenský! Tak se tím řídíme, i když většina z nás je už pár let z lavic pryč. V hlavách máme ale ještě pár tera paměti volných. A naši ajťáci mají určitě víc, protože ti umí zálohovat. V každém případě – když to jde, chceme vědět zas něco nového.
Kdo – kde – s kým a proč?
SMworks – v Home Credit areně – s EDUCOU a na veletrhu!
Veletrh EDUCA patří díky hojné účasti škol a firem mezi největší veletrhy v ČR. Účelem veletrhu je zkrátit cestu od vzdělání k (vysněné) práci, pomoci uspět při přijímacím řízení, a jak se uplatnit na trhu práce. A to je smysl velmi ušlechtilý!
Den D byl ve čtvrtek 11. října 2018. Celkem navštívilo veletrh přes 18 000 lidí! Dokonce byl letos překonán rekord v návštěvnosti.
Více čísel a statistik o veletrhu najdete zde: https://www.educaliberec.cz/informace/
Co jsme letos společně vytvořili?
S EDUCOU spolupracujeme již několik let. Jsme jejich hrdým partnerem a během veletrhů a konferencí jsme hodně vidět. Letos jsme byli navíc i slyšet.
1. Hodili jsme do fazóny EDUCA web. Mrkněte TADY.
2. Navíc jsme se chopili i řečnického kormidla. V předminulém roce, kdy hovořil o frameworku see-think-do-care David Porš, tak letos si vzal na starost přednášku naše hlava marketingu Petr.
Petr vzdělal přítomné učitele v tématu aktuálním nejen pro školy, a to o důležitosti strategie při tvorbě marketingových kampaní. Zároveň přítomným poradil, jak se vyvarovat kampaňovým propadákům. Ukázal, jak to dělat dobře a kde se inspirovat, přitom nezapomněl ani na nás! AVE, my! S naším 360° stupňovým videem pro TUL jsme se pochlubit museli. Po přednášce následovala plodná diskuze a my doufáme, že se přítomným netočila z marketingových buzzwordů hlava.
Co dodat na závěr? Opět to bylo super. Na EDUCU se zase vrátíme, ať už jako řečníci nebo jen účastníci. Tak zas za rok!