Nic není jak před lety. Co se v centru Liberce usídlil gigant s prodejnou elektra, stala se z boje o zákazníky pořádná fuška. I se základnou věrnejch klientů už nestačilo “jen” dělat práci dobře. Našim hlavním cílem tak bylo ukázat a do okolí rozhlásit, proč právě MAXmobil strčí do kapsy nejen velký řetezce, ale taky další lokální prodejce. A jak je našim zvykem, vrhli jsme se nejprve na branding.
Jeden branding, proSIM!
Začali jsme sérií intenzivních workshopů, kde jsme společně odhalili, v čem MAXmobil exceluje. Silný argumenty jsme následně obsadili do hlavních rolí v marketingový komunikaci a tu jsme očipovali hravou tonalitou.
A nezapomněli jsme ani na vizuál. Dřív, než byste vyhláskovali USB, bylo na světě refreshnutý logo a kompletní logomanuál, kterej bude klientovi spolehlivě sloužit i v budoucnosti a tapetovat jak billboardy, tak zdi na sociálních sítích.
MAXmobil versus MAX-Shop.cz
Věděli jste, že MAXmobil není jen kamenná prodejna? Má taky super e-shop, kterej posílá sluchátka, telefony, bazarovky, nabíječky, stojánky i další příslušenství do všech koutů ČR. Abychom věcem nastolili řád, vydefinovali jsme vztah mezi kamennou prodejnou a internetovým obchodem, sjednotili název a zakodifikovali architekturu značky.
A co socials?
Love brand typu MAXmobil si zaslouží kvalitní prezentaci i na sockách. Profilům na Instagramu a Facebooku jsme tak vdechli novej život a doplnili je o kompletní foto a video produkci. Výkonnostní kampaň pak nakopla prodej servisních služeb a bazarovejch telefonů.
Praskl? Utopil se? Došla šťáva?
Parádní marketingový číslo jsme “vytočili” i v offlinu. Připravili jsme pro MAXmobil reklamu v obchodních centrech – nákupní košíky jsme ozdobili kreativníma bannerama, co pomocí hravejch textací reagovaly na běžný problémy uživatelů telefonu. Od prasklýho displeje přes utopence až po umírající baterku.
Brand září, socials prosperujou a MAXmobil se už v boji s Goliášem jen tak nezapotí. Ale dost řečí – jak za naše činy mluvěj tvrdý data?
Sečteno, podtrženo:
-
Meziroční tržby bazarových telefonů se zvýšily o 176 %.
-
Meziročně se počet uživatelů navýšil o 548 %.
-
Celkový meziroční růst návštěvnosti se zvedl o 160 %.
Potřebuje vaše značka taky dobít šťávu? Bezva, jdeme na to!