Nahoďte triatlonovou kombinézu, nacvakněte espédéčka, VYRÁŽÍME. Mrkněte k nám pod pokličku, jak jsme nakopli marketing jednoho z nejstarších triatlonovejch závodů v Česku – prachatické XTERRY. Slušnej výkon, mega silnej finiš. A výsledek? Pořádné navýšení registrací ve srovnání s předchozími ročníky.
A jak jsme to dokázali? Prostě jsme zahodili pochyby…
Šipka do spolupráce s XTERROU
S týmem český edice světoznámýho triatlonovýho seriálu XTERRA jsme na marketingu začali makat na konci roku 2023. Cíl byl jasnej – chtěli jsme navýšit počet registrací ve všech kategoriích od mládeže až po profíky. Hlavní focus jsme měli na kategorii Sprint se zkrácenou trasou, která je určená pro amatérský závodníky a hobby sporťáky.
Jak jsme to pojali…?
Šlapání do pedálů v těžkym terénu plnym pochybností
Rozvrhli jsme kampaně do tří vln a každá z nich vyvrcholila před plánovanym datem zdražení registraček, kdy zájem triatlonistů bejvá největší. Do toho frčela kontinuální kampaň pro zvýšení povědomí o XTERRA.
Socky, reklama ve vyhledávačích a další kanály, optimalizace, performance… to je taková klasika. Ale protože chcem vždycky doručit víc, než se od nás čeká, na sportovce amatéry a hobbíky jsme vytáhli ještě zajímavější kalibr!
Naši kreativci sedli, roztočili mozkový závity a vypálili do světa brandovou kampaň Pochyby za hlavu. Co asi brání triatlonovovejm nadšencům, co trénujou na max a dennodenně posouvají svoje limity, aby se na XTERRU přihlásili? Proč si nevěřej na to, aby se poměřili s dalšími? Zamysleli jsme se, jak rozprášit jejich obavy a přimět je, aby právě prachatická XTERRA byla prvním zářezem jejich závodní kariéry.
Pochybnosti jako „Nemám na to“, „To neudejchám“, „Jsem totální amatér, nemám fyzičku“ jsme bořili na sockách, ale hlavně na nový landing page pochybyzahlavu.cz zaměřený na registraci do zkrácenýho triatlonovýho Sprintu. 300 metrů ve vodě, 14 kiláků v sedle a na závěr běžecká pětka. To dáš taky, ne? Nemusíš stát hned na bedně, hlavně to zkus!
Landing page odkazovala i na registrace v dalších kategoriích a vypíchli jsme v ní taky partnera XTERRY, značku sportovní výživy Inkospor. A pecka na závěr? Pro ty, co přesně nevěděli, jak na přípravu, jsme sestavili profi tréninkovej plán ke stažení ZDARMA. Dostali tak nadupanej návod včetně tipů na výživu.
Běh do cíle v maximálním tempu
A jak tenhle marketingovej závod vlastně dopadl? Klasicky krev, pot a slzy... jasný, trochu přeháníme. Ale jedním slovem: SPOKOJENOST.
Celkově se podařil počet registrací v porovnání s rokem 2023 navýšit o 35 %. A když výsledek srovnáme se silnym ročníkem 2022, pořád držíme laťku plus 30 %.
A co jednotlivé kategorie? Ve Sprintu jsme zaváleli navýšením registrací o 101 %. Další výsledky jsou taky v topu:
- Full Distance +8,3 %,
- Kids Triathlon +172,7 %,
- Kids run +200 %,
- Herbi +23 %.
Tenhle závod byl tak trochu sprint, ale my jsme zvyklí i na maratonský výkony! Jedna akce se super výsledkem je za námi a už teď se těšíme, co spolu s XTERROU spácháme v budoucnu. Jedem dál!
Chcete s námi taky zamakat na kondičce vaší značky? Tři, dva, jedna – START!