Po netradiční vánoční besídce v prosinci, kdy jsme neměli řečníka, ale prezentovali jsme ty nejzajímavější kampaně roku 2015 a po lednovém střízlivění (vlastně odpočinku), jsme únorovými pionýry opět navázali na tradiční koncept – jeden řečník a jedno téma z oblasti digitálu.
Pro ty, kteří by nevěděli, Pionýři digitálu vznikli v září na popud nás z SMWORKS jako platforma, kde se budeme moci setkávat s ostatními lidmi z oboru a kde se zároveň dozvíme něco nového.
Únorové role přednášejícího se ujal Jan Habich, produktový manažer z Rockaway, a představil nám úspěšnou, ale i neúspěšnou kampaň na Kickstarteru, protože chybami se člověk učí. O tom svědči i fakt, že ač jejich první kampaň nedopadla úplně nejlíp, při té druhé už vybrali přes 5 milionů korun.
Nálada byla jako vždy pohodová, káva od Nordbeans tekla proudem a naše kanceláře praskaly ve švech, dorazilo totiž ještě více pionýrů, než jsme očekávali, celkem nás bylo přes 30.
Už teď se těšíme na další besedu.
Sledujte www.pionyridigitalu.cz a těšme se společně na #5.
S láskou #pionyridigitalu