Hlásíme, že máme v SMWORKS další volnou židli! Doplníš naše řady právě ty?
Hledáme někoho spořádanýho, kdo má přesah do ekonomie a práva. Hrdin(k)u, co se nebojí papírování, čísel, má rád/a pořádek & systém, vládne skvělými komunikačními dovednostmi a bude mít perfektní přehled o dění v agentuře. Člověka, co se postará o chod kanclů, agenturní smečku i o klienty.
Našel/našla ses v popisu výše?
Scrolluj dál!
Pandemie nás naučila, že jsme 100% efektivní i z domova.
Ale chceme někoho, komu je sever blízkej a bude s námi i v kanclu v centru Liberce.
Občasný home office není problém.
Je nás šťastných 20, ale tihle ti budou nejblíž.
Tak nám, prosím, pošli CVčko a připoj pár řádků o sobě a předchozích zkušenostech. Víc než výčet pozic nás zajímá, co jsi dělal/a a zvládal/a. Nezapomeň napsat dvě věty o tom, proč zrovna my. Dík!
Je jich spousta! Jedním z největších jsou super kancly s pohodovou atmoškou hned vedle parku. Možná to o nás nevíš, ale jsme velcí gurmáni, a tak tě čeká každoměsíční společný brunch nebo zátah na Q Burger za každý spuštěný web. Seznam benefitů pokračuje vlastním budgetem na osobní rozvoj nebo sdíleným firemním skútrem. Budeš mít super kolegy, co ti pomohou, nebo lekce angličtiny s rodilým mluvčím. Přeci jen budeš makat v nejkomplexnější agošce na severu!
Tygrům jsme kompletně digitalizovali a vyšperkovali fanshop. Okořenili jsme ho o konfigurátor dresů, odvedli kampaň na sockách a dohlídli i na analytiku. Pravidelně vytváříme sezónní vizuály, co reznoujou s týmem i fanoušky.
Severskejm milovníkům kávy jsme pomohli vytesat silnou značku a nastavit koncept komunikace.
Ten jsme doplnili
o unikátní manifest
#ZnamSvouKavu. Postarali jsme se o design obalů včetně limitovanejch edicí
a sáhli si i na další tiskoviny.
Britskejm lvům jsme navrhli kompletně novou identitu, redesignovali online i offline reklamu a vytvořili moderní web s kariérním portálem.
Na sociálních sítích jsme posílili brand awareness a spustili úspěšnou náborovou kampaň.
Pro giganta ze světa křišťálu jsme vymysleli obsahovou strategii
a implementovali ji na globální soc. media kanály. Aby to nebylo málo, vytvořili jsme víceúčelový microsites pro kampaň. Nakonec jsme zaškolili interní tým zaměstnanců.
Nejrychlejšímu internetu
v Liberci jsme se postarali
o redesign loga, vizuální styl s kreslenou grafikou a web s unikátním UX, kde rychle najdete přesně to, co potřebujete. Maskota jsme přenesli do reálný podoby, aby šířil povědomí o značce a rozdával radost.