Na úplném začátku, v době počátku internetu,byla značka stavěná pro „stahovače” a gamery. Tomu odpovídal vizuální styl a komunikace. To bylo teď potřeba změnit. Cílem totiž začala být potřeba zasáhnout i širší publikum.
Proto historické nastavení značky neodpovídalo současnému zákazníkovi a šíři nabízených služeb. A tak jsme „Áneťáka” oblékli do nového outfitu, oženili ho a stvořili k němu dětičky. A tak vznikli A-netovi.
Když web neplní svůj účel, naše digitální srdce pláčou. To bylo potřeba napravit. Web totiž nepřinášel to hlavní – tedy konverze, tedy kačky. Postavili jsme zbrusu nový web, opti-malizovali konverzní poměr, a především začali přivádět relevantní zákazníky.
Nový web a rebranding to ale bez pomoci dalších proměnných neutáhnou. Bez dobrého marketingu to zkrátka nejde. Co tím myslíme v tomto případě? Sociální sítě posloužily pro primární cíl – od budování značky, péče o klientovo jméno, tvorby obsahového marketingu a jeho optimalizaci, až po výkonnostní kampaně zaměřené na přivádění relevantních konverzí neboli zákazníků.
Konverzní poměr z kampaní byl 5 %
Průměrné CTR z PPC byl 12 %
Krom online světa jsme klientovi pomohli aplikovat nový brand i v offlinu. Po Liberci tak začaly jezdit auta s rozpoznatelnými polepy, bannery a proběhla i letáková kampaň a nějaký ten billboard. A bylo hotovo!
Bezva, pojďme na to.