Abychom nasáli maximum klientova byznysu, drželi jsme se svého ověřeného a silného nástroje. V první fázi proběhl intenzivní vstupní audit, který rozebere problematiku na atomy. A my poté, ve své digitální laborce, vyrobíme jeho digitální podobu v plné parádě.
Cíl byl jasný: Vytvořit konkurenceschopný web bez potřeby aktivního SEO, který se zároveň stane silným nástrojem pro obchodní tým a oddělení HR. Současně jsme připravili intranet pro chytré řízení firmy v digitálním prostředí.
AZfacility nejsou nováček na trhu. Působí v oboru již přes 15 let. Značka si ale prošla silnou dynamikou. Proměna v AZfacility nebyla akce na týden.
Část klientů totiž znala společnost pod názvem AZclean a další jako AZservices. Web měl za úkol zvědomit jasně tuto informaci a nově obsáhnout kompletní výčet všech služeb pod jednou střechou.
Výsledky po spuštění při meziročním porovnání kvartálů.
+21 %
Zvýšení průměrné doby trvání relace o 21 %
+129 %
Zvýšení zobrazení stránek o 129 %
+113 %
Zvýšení nových uživatelů na webu o 113 %
+136 %
Růst přístupů z organického vyhledávání o 136 %
Pěkný web si žádá kvalitní produkci. I ta byla čistě v naší režii. Upřímně, moc jsme si ji užili, psal se totiž květen 2020, kterému předcházely 3 měsíce lockdownu. Takže hurá do pivovaru Svijany, smíchovského Delmartu a kancelářských officů na Karlíně.
Bezva, pojďme na to.