Začínali jsme prakticky s prázdnýma rukama. Tedy krom krabičky se skvělým produktem, který bylo potřeba dostat (nejen) do digitálního světa. Postavili jsme strategii, chytili se střeva a pustili se do práce.
Základ strategie jsme postavili na budování facebookové komunity. Šířili osvětu na stránce Zdravé zažívání a vše se točilo kolem této tematiky. Engagement rate trhal rekordy a lajky nám kolikrát nestačily naskakovat.
Cíl klienta šířit edukaci o tématu a povědomí o značce se nám dařilo dokonale plnit. V rámci komunikace jsme si vzali na starost kompletní starost o sociální sítě, včetně nastavení reklam a tvorby veškerého obsahu.
Podpůrným cílem bylo uživatele směřovat na webové stránky klienta, které jsme vytvořili kompletně na míru. Jejich cílem bylo edukovat uživatele a rozšířit jeho obzory o velmi přehlížené problematice střevní mikroflóry, a to pomocí samotné stránky a pravidelných a čtivých článků na relevantní témata.
Bez vizuálu by to nešlo, a tak pro zdravezazivani.cz vznikl ucelený kreslený vizuál a ambasador střeva, který prostupuje celkovou komunikaci. Od webu, sociálních sítí až po výhry v soutěžích.
Tak šupky dupky pro svou vlastní krabičku!
Bezva, pojďme na to.