DonJoy je český distributor ultra kvalitních, na míru vyráběných ortéz, bandáží a dalších pomůcek. Potřebovali jsme vykřičet do světa, čím jsou právě tyhle pomůcky jedinečné a že si právem zaslouží nálepku „první volba”.
Společně s klientem jsme navrhnuli web na míru. Stejně jako musí přesně padnout ortézy, které DonJoy vyrábí, vznikl i web, který respektoval brandmanuál světové matky. My jsme mu ale vdechli nový moderní design postavený na hlavních ambasadorech značky.
Webové stránky jsou postavené a propojené se systémem třetí strany – konkrétně Money S5, kde probíhá kompletní správa účetnictví a skladů. Pro klienta řešíme i základní analytiku nad webovými stránkami.
Jak dostat produkt, který člověk potřebuje z velké části neplánovaně, mezi správnou cílovou skupinu? Oříšek! Naštěstí se značka DonJoy má čím chlubit, a proto jsme měli nespočet pomyslné „munice argumentů”, které komunikovat. Občas jsme měli chuť si ortézu nasadit i na zdravá kolena... vypadají jako z Transformers! Náš marketingový ředitel jednu nosí. Takže my za DonJoy dáme ruku, koleno nebo rameno do ohně.
Ale zpátky k práci, která se stala: Kompletní správa sociálních sítí, výkonnostní reklama a kompletní vedení kampaně jak ze strany strategie, tak kreativy.
Co se týká správy výkonnostních kanálů, obsáhli jsme:
Shopping ads a social ads
Placené vyhledávání
Obsahová síť
Remarketing
Bezva, pojďme na to.