Kreativní koncept měl odrážet hlavní aspekty média – objektivitu, pestrost a lokálnost. A tak jsme vymysleli kampaň s názvem "Liberecký kraj ze všech úhlů”. Starší cílová skupina GENUS zná, potřebovali jsme oslovit novou generaci, případně nově přistěhované. GENUS se proměnil v nové moderní médium, které umí řešit témata ze svého regionu. Médium, které přesně ví co vaše obec nebo město potřebuje slyšet.
Starší cílovou skupinu zaujmuly aktuální témata podaná neotřelou grafikou. Královna i Donald... byli tam všichni.
Kreativy jsme také přizpůsobili cílovým skupinám. Mladší cílovka v nich objevila témata, které její očko spolehlivě zachytí a prst klikne. V tomto případě trend influencerů.
+30%
Růst přímé návštěvnosti
+32%
Růst návštěvnosti ze sociálních sítí
+110%
Celkový růst návštěvnosti
+35%
Růst fanoušků na Facebooku
Bezva, pojďme na to.