Základem obsahu byly autentické fotky čtyřnohých pacientů v čekárně, roztomilé čumáčky, reálné záběry z prostředí ordinace i sálu, obličeje personálu a samý happyend.
Do komunikace bylo ale nutné dostat i vážná a seriózní témata o kterých se nemluví a budovat tak oddanou a loajální komunitu, ale také zvyšovat edukaci páníčků a majitelů v péči o zdraví svých mazlíků.
Webové stránky jsme pro klienta postavili na míru. Cílem bylo snížit zatížení personálu na minimum a komunikovat klíčové služby kliniky online. Veškerá foto a video produkce vznikala také v naší režii. Podívali jsme se i na operační sál! Speciální péči jsme věnovali celé sekci o laparoskopické kastraci, která je jednou z unikátních služeb této ordinace.
Kromě správy sociálních sítí, jsme si vzali na do péče i veškeré výkonnostní kampaně v rámci Google Ads a Skliku s cílem doručovat klientovi co nejvíce relevantních konverzí.
Bezva, pojďme na to.