Jedním z nastavených cílů kampaně pro jaro a léto 2017 s názvem „CREATE SS17“ byl růst povědomí o značce. A to mezi definovanými cílovými skupinami. S klidným srdcem můžeme říct, že se nám to povedlo. Jak se nám zadařilo naplnit jednotlivé cíle kampaně? Více než dobře…
Content is king! Bez něj by to nešlo, proto jsme připravili obsahovou strategii na jednotlivé kanály a dohlíželi na její správnou implementaci.
Nikdy nestřílíme naslepo, a tak jsme zefektivnili komunikaci na jednotlivých kanálech jasným definováním cílových persón a maximálně jsme se u klienta edukovali. Strategii jsme stavěli na základě rozhovorů a úzké spolupráci se členy týmu Preciosa Crystal Components.
Ujali jsme se správy těch největších sítí – Facebooku a Instagramu. Na ty další, jako je LinkedIn,Twitter nebo Youtube, jsme pravidelně a strategicky dohlíželi. A co naše další digitální aktivity? Pomáhali jsme s rozvojem a tvorbou landing pages, mailingu nebo produkcí videa.
Spolupráci jsme položili kvalitní základy, a tak navazujeme další kampaní pro Jaro/Léto 2018. Tentokrát vytváříme microsite k prezentaci nové kolekce Aurora.
Tato kolekce je inspirovaná starodávnou bohyní úsvitu Aurory. Její hlavní myšlenka je snaha o globální dialog, který vykresluje 6 kolekcí: Milano, Prague, Dubai, New York a Shangai.
Klikněte a mrkněte na stránku z naší dílny zde: www.presiosa-aurora.cz
Bezva, pojďme na to.