Jednim z nastavenejch cílů kampaně pro jaro a léto 2017 s názvem „CREATE SS17“ byl růst povědomí o značce. A to mezi definovanejma cílovkama. S klidnym srdcem můžem říct, že se nám to povedlo. Jak se nám zadařilo naplnit jednotlivý cíle kampaně? Víc než dobře…
Content is king! Bez něj by to nešlo, proto jsme připravili obsahovou strategii na jednotlivý kanály a dohlíželi na její správnou implementaci.
Nikdy nestřílíme naslepo, a tak jsme zefektivnili komunikaci na jednotlivejch kanálech jasnym definováním cílovejch persón a maximálně jsme se u klienta edukovali. Strategii jsme stavěli na základě rozhovorů a úzký spolupráci se členy týmu Preciosa Crystal Components.
Ujali jsme se správy těch největších sítí – Facebooku a Instagramu. Na ty další, jako je LinkedIn, Twitter nebo Youtube, jsme pravidelně a strategicky dohlíželi. A co naše další digitální aktivity? Pomáhali jsme s rozvojem a tvorbou landing pages, mailingu nebo produkcí videa.
Spolupráci jsme položili kvalitní základy, a tak navazujem další kampaní pro Jaro/Léto 2018. Tentokrát vytváříme microsite k prezentaci nový kolekce Aurora.
Tato kolekce je inspirovaná starodávnou bohyní úsvitu Aurory. Její hlavní myšlenka je snaha o globální dialog, kterej vykresluje 6 kolekcí: Milano, Prague, Dubai, New York a Shangai.
Klikněte a mrkněte na stránku z naší dílny tu: www.presiosa-aurora.cz
Bezva, pojďme na to.