I portál o lázeňství občas potřebuje „lázně“. Začali jsme digitální uvolňovací masáží, pokračovali grafickou zkrášlovací procedurou a vše zakončili proměnou online image. Cílem bylo nastavit značku tak aby bylo pochopitelná jak pro interní týmy, tak pro cílovou skupinu.
Společnou práci jsme odstartovali interním výzkumem, abychom odhalili klíčové prvky firemní kultury, hodnoty a jak se daří naplňovat firemní vize. Krasojízda pokračovala Brand-key workshopem. S klientem jsme strávili jeden den intenzivním workshopem, který obě strany zasvětil do problematiky značky. Jako vždy jsme tímto krokem položili kvalitní základní kámen a vesele pokračovali ve stavění.
Z trochu neopracovaného brandu se nám povedlo vytesat značku, která reflektovala opravdu to, jak ve skutečnosti interně žije a zároveň dokáže ty stejné věci propisovat vůči své cílové skupině. V naší smworksí zasedačce jsme zasadili semínko finálního claimu „Relaxujte už při výběru pobytu“.
Sjednotili jsme roztříštěnou identitu a ukotvili ji tak, aby byla používána vždy správně. Kromě toho jsme dali do kupy jednotlivé hodnoty a pilíře podle kterých značka žije, nastavili argumenty vůči cílovým skupinám. Vypracovali jsme podrobně persóny, nastavili pravidla pro tonalitu značky a naše další „digitální děťátko” tak vyslali do světa.
Oddřenou práci bylo potřeba předat nejen vedení, ale kompletnímu internímu týmu. Novou strategii značky a všechny novinky jsme si společně odprezentovali a vysvětlili všem, kdo se na postupu SPA.cz podílí, jak budou vypadat následující kroky.
Nebyla to jen procházka růžovou kolonádou, pravda, občas jsme se zapotili, ale stálo to za to!
Bezva, pojďme na to.