Pomalá a konzistentní práce, která trvala roky, přinášela postupné své ovoce. Společné workshopy byly nedílnou součástí našeho společného „piplání“ značky. Seznámili jsme se se Stevem, Maggie a pochopili směr projektu. Pak jsme nastavili jasná pravidla, definovali značku a stanovili cíl.
Dalším krokem byl samozřejmě web. Tvář značky jsme zachovali, ale určili jsme nový směr. Vzhledem k povaze produktu a cílové skupině bylo jasné, že barvami se rozhodně šetřit nebude a grafici se pořádně vyřádí.
Webové stránky vycházely z nově nastavené komunikace a měly sloužit jako hlavní nástroj pro získávání leadů (kontaktů).
A jak nový web fungoval?
+18%
počet stránek na relaci
+56%
průměrná doba trvání
-7,8%
míra okamžitého opuštění
Goodbye, CD! Hello iOs a Android!
Tím to ale neskončilo. Potřebovali jsme další kontaktní místo pro kontakt B2B. A tak vznikl interaktivní portál mywowenglish.com.
Díky němu jsme mohli aplikaci napojit na iOs a Android a klient tak mohl omezit zastaralou distribuci CD a DVD nosičů. Na vše máme teď jedno místo.
Paralelně jsme společně s klientem makali na krátkodobých kampaních pro získání nových B2B leadů na Evropských trzích.
A jak se nám dařilo?
Konverzní poměr z kampaní 6,68 %
Růst konverzí v definovaných zemí o 350 %
Bezva, pojďme na to.