WOW English

Od dlouhodobé spolupráce po fungující značku

Startovním krokem byla microsite pro účel prodeje učebnic po celém světě, včetně několika mutací do světových jazyků.

WOW English

Trpělivost konverze přináší

Pomalá a konzistentní práce, která trvala roky, přinášela postupné své ovoce. Společné workshopy byly nedílnou součástí našeho společného „piplání“ značky. Seznámili jsme se se Stevem, Maggie a pochopili směr projektu. Pak jsme nastavili jasná pravidla, definovali značku a stanovili cíl.

WOW English –leták

 

 

Omalovánkový web to jistí

Dalším krokem byl samozřejmě web. Tvář značky jsme zachovali, ale určili jsme nový směr. Vzhledem k povaze produktu a cílové skupině bylo jasné, že barvami se rozhodně šetřit nebude a grafici se pořádně vyřádí.

Webové stránky vycházely z nově nastavené komunikace a měly sloužit jako hlavní nástroj pro získávání leadů (kontaktů).

 

A jak nový web fungoval?

 

 

+18%

počet stránek na relaci

 

+56%

průměrná doba trvání

 

-7,8%

míra okamžitého opuštění

 

Goodbye, CD! Hello iOs a Android!

Tím to ale neskončilo. Potřebovali jsme další kontaktní místo pro kontakt B2B. A tak vznikl interaktivní portál mywowenglish.com.

Díky němu jsme mohli aplikaci napojit na iOs a Android a klient tak mohl omezit zastaralou distribuci CD a DVD nosičů. Na vše máme teď jedno místo.

 

WOW English – Mobilní verze

 

Evropo, třes se!

Paralelně jsme společně s klientem makali na krátkodobých kampaních pro získání nových B2B leadů na Evropských trzích.

WOW English – mockup sociální sítě

 

 

A jak se nám dařilo?

 

Konverzní poměr z kampaní 6,68 %

Růst konverzí v definovaných zemí o 350 %

 

Chcete od nás pomoci s vaším projektem?

Bezva, pojďme na to.