Pomalá a konzistentní práce, která trvala roky, přinášela postupně svoje ovoce. Společný workshopy byly nedílnou součástí našeho „piplání“ značky. Seznámili jsme se se Stevem, Maggie a pochopili směr projektu. Pak jsme nastavili jasný pravidla, definovali značku a stanovili cíl.
Dalším krokem byl samozřejmě web. Tvář značky jsme zachovali, ale určili jsme novej směr. Vzhledem k cílovce a povaze produktu bylo jasný, že barvama se rozhodně šetřit nebude. Grafici se pořádně vyřáděj.
Webovky vycházely z nově nastavený komunikace a měly sloužit jako hlavní nástroj pro získávání leadů (kontaktů).
A jak nový web fungoval?
+18%
počet stránek na relaci
+56%
průměrná doba trvání
-7,8%
míra okamžitého opuštění
Goodbye, CD! Hello iOs a Android!
Tim to ale neskončilo. Potřebovali jsme další kontaktní místo pro B2B. A tak vznikl interaktivní portál mywowenglish.com.
Díky němu jsme mohli aplikaci napojit na iOs a Android a klient tak omezil zastaralou distribuci CD a DVD nosičů. Na všechno máme teď jedno místo.
Paralelně jsme společně s klientem makali na krátkodobejch kampaních pro získání novejch B2B leadů na Evropskejch trzích.
A jak se nám dařilo?
Konverzní poměr z kampaní 6,68 %
Růst konverzí v cizích zemích o 350 %
Bezva, pojďme na to.