WOW English

Od dlouhodobý spolupráce po fungující značku

Startovním krokem byla microsite pro účel prodeje učebnic po celém světě, včetně několika mutací do světovejch jazyků.

WOW English

Trpělivost konverze přináší

Pomalá a konzistentní práce, která trvala roky, přinášela postupně svoje ovoce. Společný workshopy byly nedílnou součástí našeho „piplání“ značky. Seznámili jsme se se Stevem, Maggie a pochopili směr projektu. Pak jsme nastavili jasný pravidla, definovali značku a stanovili cíl.

WOW English –leták

 

 

Omalovánkový web to jistí

Dalším krokem byl samozřejmě web. Tvář značky jsme zachovali, ale určili jsme novej směr. Vzhledem k cílovce a povaze produktu bylo jasný, že barvama se rozhodně šetřit nebude. Grafici se pořádně vyřáděj.

Webovky vycházely z nově nastavený komunikace a měly sloužit jako hlavní nástroj pro získávání leadů (kontaktů).

 

A jak nový web fungoval?

 

 

+18%

počet stránek na relaci

 

+56%

průměrná doba trvání

 

-7,8%

míra okamžitého opuštění

 

Goodbye, CD! Hello iOs a Android!

Tim to ale neskončilo. Potřebovali jsme další kontaktní místo pro B2B. A tak vznikl interaktivní portál mywowenglish.com.

Díky němu jsme mohli aplikaci napojit na iOs a Android a klient tak omezil zastaralou distribuci CD a DVD nosičů. Na všechno máme teď jedno místo.

 

WOW English – Mobilní verze

 

Evropo, třes se!

Paralelně jsme společně s klientem makali na krátkodobejch kampaních pro získání novejch B2B leadů na Evropskejch trzích.

WOW English – mockup sociální sítě

 

 

A jak se nám dařilo?

 

Konverzní poměr z kampaní 6,68 %

Růst konverzí v cizích zemích o 350 %

 

Chcete od nás helpnout s projektem?

Bezva, pojďme na to.